fängslad i Mariestad






Ne riktigt så illa är det inte, men jag sitter fortfarande fast i Mariestad, fast min systers lägenhet dåå. Golvet tar längre tid att lägga än jag kunnat ana. men jag dör inte, har vart en tur på stan, lite shopping idag, ock jag hatar mig själv just nu. Skulle ju bättra mig ... Hur som helst, gjort är gjort. Bolaget svängde jag också förbi, så om någon kan rulla fram veckodagarna lite snabbare denna gång, så jag kan få ha lite helg-kul för en gångs skull. Men nätet här är väldigt växlande, så jag ska runda av nu så hoppas jag att ni har tålamod ock kommer tillbaka senare idag, för det gör jag. Då ska jag visa er min shopping för dagen ock lite annat smått o gott :) pussss 




Här kommer en VÄLDIGT gammal bild som jag hittade på min syster data, HA HA

Någon sommar ( 08/09 ? ) innan vi skulle till olstorp o skaka rumpa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0