betalar fakturor & pratar om naglar



Det må vara det värsta som finns. Önskar jag kunde bli kvitt med alla dessa papper, det hade vart en dröm ! Eller också går jag ock vinner på lotto, några miljoner sådär, det hade också vart gött just nu.

Vad gör alla ni en vacker dag som denna då ?

Jag själv ska gå ock ta upp något käk nu, ock sedan får jag se lite vad jag hittar på idag. Ska välja några kläder att ha imorgon då jag ska till IKEA med syster, mamma ock Göran. Ska bli trevligt :)

Därefter ska jag göra klart mina naglar. Är så himla glad att jag testade Depend's gelkit som jag visade en dag. Det sitter verkligen bra, ska bara lägga på lite gele längst in närmast nagelbanden, då naglarna vuxit lite granna. Ock sedan antar jag att när naglarna väl vuxit ut till den längden man vill ha, då kan man skit i tippen ock bara lägga på lite gele på ens egna naglar. På så sett blir nagel tjockare ock då borde naglarna hålla mycket längre. Ock det blir precis som om man gjort det på salong.
Jag som person har naglar som aldrig växer om jag inte har lösnaglar på. Så är du en med sånna naglar som jag, så måste jag rekommendera detta kit. Jag är kär! Första gången är det lite pilligt. Men nu andra gången jag lägger på, hur enkelt som helst :)

Tror även att detta kit kan vara bra för de som har långa men sköra naglar. Då skiter ni bara i att limma på tippen, ock lägger bara på gelet på nageln. Har ju inte testat det, men jag tror stenhårt på det :) Ock när mina naglar väl vuxit ut, om de nu gör det, så kommer jag testa det. Men alla bör veta, att man förstör sina egna naglar av sånna här produkter. Jag har alltid haft lösnaglar så länge jag kan minnas att jag fattade att det var fint med långa naglar. Så mina är redan förstörda, ock jag älskar därför dessa produkter. Men har ni bra naglar, så tänk er för innan :)




 

 

RESULTATET

Jag har själv dekorerat de med silvrigt nagellack, ock de svart-silvriga blommorna :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0