zappar på nätet




Sitter ock bläddrar runt på nätet, ock har nu funnit utseéndet på den väskan som jag är så oerhört kär i, men som jag inte kan hitta någon stans ! Vet inte vart jag ska leta heller, har kollat överallt. Den enda som går att hitta är den äkta chanel, men jag känner inte för att lägga så mycket pengar på en väska, så jag skulle så gärna vilja hitta en kopia på denna väskan, men vart ? Om någon av er vet, så ta gärna kontakt med mig, en hoppfull tjej!



Såhär ser den perfekta party-väskan ut, som jag söker.
Ska endast få plats med mobil, nyckel, läppglans, nordea-kort,
legitimation ock kanske en liten puder-dosa.
Var finns denna kärlek !?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0