you're an angel



Ååh, jag älskar att vakna på morgonen ock se en stöttande kommentar, där det faktiskt känns som att vissa förstår att jag verkligen försöker :)

Utöver, så hinner jag knappt vakna innan en viss person tar sig in på mitt revir. Helt plötsligt är denna person shockad över att jag städar. För det första så har det blivit en rutin att jag går o småplockar i huset. När jag väl släpper ut en kommentar liknande: Men jag bar ut all post som ska eldas häromdagen. Motkommentar: Fast ne det gjorde du ju inte...
Alltså varför, hur fan vet han vad jag gör o inte gör, när han inte ser vad som händer. Att vi plötsligt har uppe julgardiner i köket, adventljusstakarna är framme, trappan är lite pyntad, ljusslinga i tallen, att det är damsuget i både hall, kök, tv-rum, matsalsrum, långhall, burspråk inklusive mitt egna rum. Ne all skit har säkert bara försvunnit! Om man bara kunde få ett uppskattande tack någon gång istället för någon som säger, fast det här har ju inte du gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0