saturday morning



Godmorgon på er alla vackra! Det blev en riktigt mysig kväll igår, ock min mage var överfull kvällen ut vill jag lova, men med så mycket gottigheter, så var det inte så konstigt! När mina vänner väl åkt hem närmare två halv tre (?) på natten, så inväntade jag min bror som kom strax efter tre. Ock runt fyra drog vi igång idol, men han somnade i soffan lika fort som han fick av sig dojjorna. Så jag satt i min ensamhet ock helt enkelt, njöt av idolerna. Närmare sju imorse hade jag sett allting, ock jag kunde krypa i säng med gott omdöme.

Ställde klockan på halv tio, för att inte försova mig till fritiden. Så nu har jag bara slappat i högsta grad efter en kort natt med en sömn på drygt tre timmar. Har även fixa naglarna igen. Nya tippar, mer behöver jag väl inte säga, för nu har jag ju skrivit så mycket om hur jag går tillväga med den fasen, så ni fattar ju :)

Ikväll är det, som jag nämnde tidigare i veckan, bio ock Breaking dawn. Ska bli riktigt kul :) Sen får vi se vad som händer i skövde :)




Igår fick det bli en röd tröja med större krage ock ett par svarta jeans :)
Bättre bild kunde jag inte fixa tyvärr.



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0