tisdag



Hallojsan, hoppas allt är typ underbart med er alla :) Jag har städat mitt rum på morgonen ock tro det eller ej, men jag har fixat nytt recept på p-piller. Är typ överlycklig då det var sista dagen imorn :D det gäller att inte ge sig har jag fått in i hjärnan nu. Det tog mig 9 dagar, Men alla de 9 dagarnas kämpa har det vart värt ! Känns så himla gött att jag hann även om det var i sista stund! Så all den positiva energin fick mig att städa rummet, slänga ut adventssljusstaken ock in med de nya julklapparna :) Vädret har hjälpt mig lite på traven, solsken ock knallblå himmel, jag älskar solens energi!

Så då var det tisdag. Ikväll ska jag, Therese, Fredrik, Hanna, Andreas, Annika ock Filip (?) in till Mamma o Göran ock käka middag :) Ska bli trevligt :) Så just nu måste jag fixa mig litegranna, så jag ser något anständig ut :)



En typ tre år gammal bild







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0