sista fredagen detta året




Inte många dagar kvar av detta året, ock nu sitter jag här, spetsad, men inte på sprit ock lägger upp planer inför nyår. Idag måste jag ställa upp som schaufför igen, tro det eller ej, men så ligger det till. Utöver så har jag även denna dagen ganska så mycket att prestera. Jag ska städa hela huset inför imorn, shoppa all mat som vi ska ha på vårat plockbord, boka taxi, fixa naglar, försöka hitta smådekorationer som t.ex. champagneglas, plastglas... Ja, allt vad jag kan komma på inför nyår måste förberedas idag, då jag jobbar imorgon. Provade klänningen imorse, ock jag är väl inte övernöjd men.... Så är det när det inte finns någon glitterbutik ämnad för mig.


Men nu måste jag fixa mig lite granna, om jag ska till skövde klockan 13.00




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0