min namnsdag + 20-års fest



Namnsdagar slutade visst betyda något när man fyllt 20. Här sitter jag ensam ock väntar på ett grattis, men det verkar som att ingen mer än jag har koll på att det är den 10 december, ock likt varje år, så har jag faktiskt namnsdag. hur kul ?

Men vad gör väl det när jag väntar på min vackra vän Lovisa. Ikväll är det hennes tur att hänga med mig på rajtan tajtan :) Blir jag bjuden av någon från den andra vän-kretsen, så brukar jag alltid få ta med mig någon, ock ikväll valde jag Lovisa, då hon alldrig vart med på ett sånt här chabrak tidigare :D Snäll mamma som man har, så välkomnar hon oss att förfesta hos henne, innan hon senare kör oss till Fredriks 20-års fest :) Jag har fixat en jättefin present :)


Nepp nu har jag inte mycket mer tid att sitta här. Imorn blir det inte heller någon bloggning direkt. Sover hos mamma inatt ock imorn är det jobb mellan 15-22.15 :) Så ah vi får se, kanske lägger in ett inlägg imorn kväll, beroende på hus slut jag är :)




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0