Lördag, söndag & måndag




Datan är hemma igen, ock nu är det jag som hänger mig fyrkantig framför den.

Nu till min helg då :) I lördags så var det 20-års fest i Boda bygdegård :) Jag tog med mig Lovisa som sällskap som jag nämnt tidigare :) Vi började kvällen hemma hos mamma, där musiken ock drickat flödade :) Närmare 22 insåg jag att jag var tvungen att välja bort 2 av mina 3 klackskor som jag ville ha denna kvällen. Vid tio for vi till Boda ock dansade kvällen ut :) Det blev en mycket rolig kväll som rundades av vid halv tre då Lovisas mamma kom o hämtade oss :) Stort TACK till Fredrik som höll i denna kväll som sin 20-års fest :D


Söndagen vaknade jag upp runt halv tolv, tvättade bort lördagens bravader ock sminkade mig på nytt. Undertiden fixade Göran en rejäler frukost åt mig o han :) Proppmätta därefter så slog vi oss ner framför Jägarna 2 :) När den filmen väl var slut var klockan halv tre begav jag mig mot Coop för att spendera tiden där för jobb till 22.15. Börjar ni tröttna ? Inte jag :) När jag väl var hos mamma vid 22.40 så hade de fixat varma mackor till mig sedan bjöd de på någon jävligt god ock tjock typ av ölkorv som de köpt i Göteborg för hela jävla 140 spänn. SJUKT DYRT. Men den var jävligt god ock ! Var i säng närmare 24.00 ock månadmorgonen därpå ringde klockan vid 05.30 ock jag promenerade tillbaks till coop ock jobbade mellan 7.45 - 13.00 :)


Idag kan jag kortfatta dagen med att jag inte gjort ett piss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0