lite mer ny musik



Har ni hört den svenska björnstammens nya låt, Svalkar vinden ? Tycker den påminner något extremt om den förra hitten, Vart jag mig i värden vänder. Den är exakt likadan bara att texten är bytt. Känns sådär.

Sedan har ju Nicki Minaj uppdaterat en ny låt, Roman in Moscow, men den har jag spelat några gånger, ock tycker faktiskt att den är bra. Första intrycket var jag inte alls intresserad av att spela den, men nu har den dunkat ut ur högtalarna ganska många gånger ock jag börjar inse att den är bra :)

Sedan har ju Mohombi gjort en ny verision av Cranberries låt zombie. Hans låt heter In your head, ock trots kopian, så jag tycker den är riktigt riktigt bra (y)



Tre nya låtar för er som missat :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0