highscooooore



Hejsan, såhär mellan jul o nyår är det så mycket som händer i mitt liv, fullt upp med att fara hit o dit, planera nyår, ja precis allting, så jag har inte riktigt tid för datan. Men ett inlägg ska ni få :) Det var en trevlig kväll igår hos mamma o Göran, med väldigt god mat. Rundade av kvällen ock vände hemmåt runt halv tolv :)

Idag har jag bara vaknat ock fixat mig. Ska käka lite frukost nu, sedan styr jag forden mot skövde, för lite shopping, restaurang, ock därefter en tur till mr... Sover där, för imorn ska jag joina honom till IKEA ock A6. Första gången jag åker till A6, så det ska bli himla trevligt :) På IKEA så blir det nog mest en rådkanin! :D


BTW, jag har kirrat nyår, skumpan är köpt, bandeaun är sydd, hoppas bara klänningen passar :)
Nu räknar jag som Lovisa, en dag kvar ! :D yeeeeeees


Veva händerna i luften, skrik Maliiiiiiiiiiiiiin is the best, no fucking protest ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0