en dag att längta till



Oj, idag har jag en såndär dag, då man är extra trött. Det bidrog till att jag somnade till i soffan typ 2 timmar när jag kommit hem från stan. Men nu är jag vaken igen ock aningen piggare än innan.

Var en sväng till staden som sagt ock handlade allting inför imorn.  Ååh, vad mysigt det ska bli. Ni som undrar vad som händer så har jag bjudit hit min syster ock mina fina kompisar Lovisa ock Marie för en filmkväll. Vi ska glo igenom alla Twilight-filmerna, saga, new moon ock eclips. Nu har äntligen dagen då alla kan fallit oss in, ock vi har praktiskt taget till ock med tagit tag i det hela. Så för att hålla energin uppe i 6 timmar imorron framför filmerna, så har jag idag vart ock inhandlat varor till tacos som vi ska äta under kvällen. Sedan har vi var ock en köpt godis som efterrätt till senare timmar :) Jag plockade på mig ett kilo oväl. Ska bli förjävla gött!

Var längesen man hade en typisk filmkväll, så det ska bli riktigt skönt! Varför vi går igenom alla filmerna är för att på lördag tar vi oss in till skövde för att ÄNTLIGEN se Twilight ock breaking dawn. Som jag väntat på denna dagen. Men än var det inte försent, Biosalong saga Ett är bänkad ock så med jag! Under kvällen kommer vi även att besöka Någon typ av restaurang eller liknande, vi har pratat lite om Oleary's, Trevligt!




 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0