denna helgen var jag ingen nörd minsann!



Har faktiskt nyss kommit hem! Igår var det ju Breaking dawn som gjorde kvällen. Ååh den var lika bra som jag hoppats. Ibland kan man tänka att man inte ska ha för höga förväntningar ifall det inte skulle bli så bra som man hoppats, men denna filmen kan man inte ha för höga förväntningar på, utan att den faktiskt lever upp till det! Så helt klart en garanterad 10 / 10 :) När bion var slut runt 23.15 (?) började min färd hemmåt, men jag vände om ganska så fort igen ock parkerade på samma plats som tidigare på sandtorget. Ock där slutar kvällen i berättelse. Idag är jag trött, ock inte så lite heller. Men som den blygaste i klassen borde göra, så rycker jag upp axlarna ock förbereder mig för kalas denna afton !





 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0