dan före dan före dan före dan före dopparedagen



Godmorgon, sitter här ock ringer tusen samtal till ungdomsmottagningen, men ingen tycks vilja ställa upp o svara i telefonen. måste ha nya p-piller, o nu är det brådiiiiiiiiiis! fan vad trött jag blir!

Hur som helst, har precis valt kläder till Julafton, så nu slipper jag stressa med det i sista stund :) Idag har jag ingenting planerat, så ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt. Kommer bland annat visa hårsmycket som jag köpte igår, tänkte ju inte lägga upp gårdagens shopping först, men igår när jag satte i hårsmycket så kände jag mig bara mer eller mindre tvungen :) Har kollat på ett sånt på stylebytyra, men det har aldrig blivit av att jag beställt det därifrån, ock igår i skövde, så fann jag det, ock shiit vilken lycka :)




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0