Boom



Som sagt så har jag städat hela huset denna morgon. Bortsett från tvätt-stugan, för där har de andra massa kläder som ligger slängt på strykbrädan, ock så lågt tänker jag inte sjunka att jag viker in deras kläder i deras garderober!
Hur som helst, nu tycker jag att jag har gjort mitt för idag. Ska dra igång med mig själv nu, duscha ock fixa ordning mig litegranna inför ikväll! Ååh, detta kan bli den bästa fredagen på riktigt länge!


Hoppas ni får en riktigt skön fredag, för det ska jag ha.
Ska försöka uppdatera lite sen igen, men nu måste jag käka lite, det gick åt lite energi att dammsuga hela huset nämligen.



Bjuder på en ny uppfriskande festlåt, som jag föll pladdask för efter en sekund!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0